24 Ekim 2015 Cumartesi

Codegen quantum 4 andorid 4.2 jelly bean yükleme ve root

Merhaba arkadaşlar, 

2 gün önce ŞOK marketten Codegen Quantum 4 aldım 379 tl'ye. Yurtdışı fiyatı 180 dolar ve TL de 1.90 iken gayet makul bir fiyatla satılıyor. 

Hyundai T7S ile aynı olan ürün 4.0.4 yazılımı ile geliyor. Yazılımı 4.2'ye yükseltmek mümkün. Ancak bunun nasıl yapılacağı www.codegencom.tr'de anlatılmıyor. Bir miktar araştırarak nasıl yapılacağını buldum ve sizlerle de paylaşmak istiyorum. Kolay ve farklı bir yöntemle yükseltme yapılıyor. Livesuit programını veya android recovery kullanmıyoruz. 

Bunun için şu adımları uygulayın: 
1. Cihazın en az %50 oranında şarjlı olmasına dikkat edin. 
2. http://yadi.sk/d/NBmNgIhH5m8Ro adresinden tüm dosyaları indirin (rar'lı root dosyası hariç). 
3. En az 500 MB'lık boşyeri olan bir sdcarta klasördeki tüm dosyaları atın. Dikkat edin, klasör olarak değil. 
4. Sdcartı tablete takın. 
5. Tablet açıksa kapatın ve önce ses kısma tuşu ardından bu tuştan elinizi kaldırmadan açma tuşuna basın. 
6. Cihaz mavi yazılar olan bir menü ile açılacak ve sonrası tamamen otomatik olarak devam edecek. Yani başka bir şey yapmanıza gerek yok. 
7. 3-4 dakika içinde yazılım yüklemesi bitecek ve cihaz kapanacak. Açma tuşuna basarak cihazı açabilirsiniz. 


4.2 yazılımını beğendim. Özellikle 4.0.4. yazılımına göre inanılmaz derecede şarj ömrü arttı ki ben cihazın en kötü tarafı olarak şarjının çabuk bitmesini görüyordum. Şimdi daha uzun dayanıyor. 
Ayrıca, yukarıdaki linkte bulunan rar'lı dosyada root için. Onu da şu adımlarla yapabilirsiniz: 

1. –) Cihazınızda "geliştirici seçenekleri"ni aktif hale getirin. Bunun için; 

Ayarlar > Tablet hakkında kısmına gidin 
"Android Sürümü" kısmına 7 defa arka arkaya dokunun. Ardından kırmızı fasülye çıkacak ve "Geliştirici Seçenekleri" menüye eklenecek. 

2.–) Usb debugging'i aktifleştirin, Ayarlar > Geliştirici Seçenekleri > USB Debugging (kutuyu işaretleyin) 

3.–) Ayarlar > Depolama > usb conection computer (Ekranın sağ üst köşesindeki alt alta 3 noktaya douunduğunuzda çıkacak) > En alttaki seçeneği aktifleştirin (@2131429139) 

4.–) Tabletinizi usb ile bilgisayara bağlayın ve indirdiğiniz ve bir klasöre açtığınız rar dosyası içindeki"RunMe.bat"'ı çift tıklayın, 1 nolu seçeneği kullanın (1'e basın) (normal mode). Ve kalan yönergeleri takip edin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşeyler söyle